당신 사랑

당신은 나의 생활을 착색한다

당신은 나의 생활을 착색한다
사랑해요, 각 방법으로. 1314년

Thursday, January 14, 2010

all these old posts
are just xiimo's wiishful thinking

now i have to let them all go
i have to.
spending my life and time like this is just a waste
i will now smile and look forward to tomorrow
at least try to

but i hope one day
he will read through my blog
with his heart, over and over
i hope this blog will haunt him.

and understand my feelings tat i have towards him
and i would like to wish him all the best to him, his lover and his new life
goodbye.

btw.thanks for the way
you are treating me now
its so cold :)
i love it.

i'll try to let go
i'll try to fly up high
i'll try to love you no more
- impossible

i'll try..
no matter what.
i'll try



당신과, 계속해서 또다시 사랑에 빠졌는가? 저주, 나는 그런 지독한 바보이었다 .알게 다만 당신이 하기 위하여, 당신 성교 짧은 아이.!나는 당신의 지독한 장난감이 아니다.나는 당신을…. 귀중하게 사랑한 심혼이 있었다 그러나 당신은 그것을 계속해서 또다시 끊었다....그리고 당신 그것 다시 하기. 나는 당신을 미워한다. 그러나 나는 아직도 u를 사랑한다

No comments:

Post a Comment