당신 사랑

당신은 나의 생활을 착색한다

당신은 나의 생활을 착색한다
사랑해요, 각 방법으로. 1314년

Sunday, January 24, 2010

나가 세계의 끝에 서 있을 때
when i was standing at the end of the world

그리고 경로를 볼 수 없었다
and couldn't see the path

나는 누군가를 필요로 했다
i needed someone

나가 암흑에서 덫을 놓을 때
when i was trapped in the darkness

그리고 빛을 볼 수 없었다
and couldn't see the light

나는 원조를 기다리고 있었다
I was waiting for the helping hand

당신은 당신이 세계에서 유일한 것살다는 것을 모를 것입니다
you wouldn't know that you are the only one in the world

세계 보다는 더 나은 단지 1개
only one more better than the world

나는 당신과 저를 위한 꿈을 믿는다
i believe dreams for you and me

당신은 나의 통풍이 좋은 일에 있는 긴 기다려진 비이다
you are the long waited rain in my draughty day

당신은 나의 심혼을 적시고 저에게 용기를 주었다
you soaked my heart and gave me courage

비행거리가 당신에 의하여 저에게 하고 다시 미소한다
you make me fly and smile again

나에게 팔 및 주기 들어오십시오
come into my arms and giving

조용히 행복 다만 샤워 후에 무지개 같이
happiness silently just like a rainbow after a shower

나는 사랑을 만들고 싶다
i wanna make a love

당신과 가진 이야기
Story with You

나는 도망쳤다는 것을 당신이 알아낼 때
when you found out that i ran away

아마 당신은
perhaps you were dissapointed

나는 돌아오는 용기가 있었다
i had courage to come back

당신이 거기 있었기 때문에
because you were there

당신은 나의 심혼에서 항상 인 것살이었다
you're the one thats always in my heart


고독한 밤
lonely night

그것은 끝없는 통풍이 나쁜 어두운 밤 이다
it is and endless and stuffy dark night

그들은 나가 혼자 운 일이다
those are the days when i cried alone

사람들의 사기에 있는 어두운 밤 도중
during the dark nights in the lies of the people

단지 나의 얕은 심혼만 누구가 아플 것입니다지
who would only hurt my shallow heart

그리고 나의 심혼에는 초안이 있고 있었다
and my heart was having a draught

그러나 그것은 좋다,
but that is okay,

당신은 방법을 만든다
you make a way

항상 저를 인도할 사람은 이다
the person who will always be guiding me is
당신
You


단지 살기의 이유
The reason of only living
당신
You




나의 사막 안에 당신은 나의 오아시스이다
within my desert you are my oasis


단 초콜릿
The sweetest chocolate



No comments:

Post a Comment